torstai 26. maaliskuuta 2020

Minä

Olen vajaa kolmekymppinen nainen. Työni on haastavaa ja kiireistä, mutta pidän siitä.

Käyn tanssiharrastuksessa kerran viikossa niinä kertoina, kun en keksi tarpeeksi hyvää syytä lintsata. Tykkään lukemisesta, hyvistä elokuvista ja tv-sarjoista sekä kävelylenkeistä. Sohvannurkka on lempipaikkani kodissamme.

Olen seurustellut aiemminkin, mutta yksi olennainen asia näissä suhteissa on jäänyt puuttumaan. Minun kykyni henkisellä tasolla antaa itsestäni jotakin suhteeseen.

Voisi kai tiivistää, että aiemmissa suhteissa minulta on puuttunut halu ja uskallus rakastaa.

Aiemmat seurustelukumppanini ovat kyllä tunnustuneet rakkauttaan ja varmasti tunteneetkin sitä, mutta minulla se tunne on jäänyt tulematta.

Sitä ongelmaa ei koskaan ole ollut Miehen kanssa.

Läheisimmät ystäväni voi laskea yhden käden sormilla. Heille olen kertonut tilanteestamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti