torstai 4. marraskuuta 2021

Inseminaatio

"No? Miten meni?"

"Eipä siinä, noudatti samaa kaavaa niin kuin kaikki muukin tässä. Kaikki Miehessä on erinomaista ja kaikki mussa on epävarmaa."

"Voi että.."


"Miehen näyte oli erinomainen, kesti pesun todella hyvin. Eli lähtökohtaisesti ei ole mitään syytä olla kokeilematta inseminaatiota useampia kertoja."

"Oi, ihan mahtavaa! Mä toivon niin kovasti, että viimein onnistaisi.."


"Niinpä. En vaan oikein tiedä, mitä pitäis ajatella siitä, et näitä inseminaatioita tullaan menemään useampi kierros."

"Niin joo, kun sä vähän epäilet sitä.. Muuten, sattuiko se?"

"Ei, tuntu vaan vähän epämukavalta. Niin ja molemmat munarakkulat olivat kasvaneet eilisestä, pistettiin irrotuspiikki siellä klinikalla."

"Jes, ehkä pian musta tulee kummi!!"


"En lähtis ihan vielä juhlimaan. Mulla on edelleen ihan sellainen tunne, että tää ei tuu riittämään, että inseminaatio ei ole tarpeeksi suuri toimenpide."

"Niin, ymmärrän et se on vaikeaa.. Mutta koita jaksaa toivoa vielä!"


"Tiedän että pitäisi olla toiveikas, mut musta tuntuu että mä olen toivonut ja pettynyt jo niin monta kertaa, etten meinaa jaksaa enää toivoa.."

"Lähetän kaikki mahdolliset hyvät ajatukset nyt sinne. Enkelit, virtaukset, energiat, mitä näitä nyt on? Ihan kaikki mahdolliset!"

"Kiitos, hyville ajatuksille on aina käyttöä."

"Ja tiedätkö, mä uskon tähän!"

"Hyvä, usko vaan. Usko sä, nimittäin mä en jaksa."

"Mä uskon sunkin puolesta!"


"♥"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti