keskiviikko 6. toukokuuta 2020

Seurauksia

Tehdyillä valinnoilla on aina seurauksia.

Tiedostan, mitkä voivat olla seuraukset kun toistaiseksi valitsen jäädä tähän suhteeseen.
Voin olla muutaman vuoden päästä yli kolmekymppisenä aika absurdissa tilanteessa.

Juuri eronnut ihmisestä, jonka kanssa olen toivonut voivani vanheta.

Ja minun pitää löytää tulevalle lapselleni isä. Mieluusti aika pian, jotta ehtisimme myös tutustua toisiimme ennen lasta.

Vaihtoehtoisesti minun tulee tehdä päätös siitä, että haluan lapsen yksin.

Tiedän olevan mahdollista, että kymmenen vuoden päästä ajattelen, että oli todella typerä valinta jäädä tähän suhteeseen.

Olen miettinyt, että jos joudun aikanaan hautaamaan vanhempani ilman että kukaan seisoo vierelläni, olen virallisesti epäonnistunut ja tehnyt vääriä valintoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti